POMOC TECHNICZNA

  1. Dostęp do materiałów w ramach Pitch Fiesty - zakładanie konta

Jeśli jesteś zarejestrowaną/zarejestrowanym na Pitch Fieście producentką/producentem otrzymasz na swój adres mailowy podany przy rejestracji, zaproszenie do serwisu Think. Jeśli wiadomość nie znajduje się w folderze "Odebrane", sprawdź, czy nie ma go w folderze SPAM lub Oferty. W treści wiadomości znajdzie się Twój login i hasło do serwisu. Użyj go, aby zalogować się za pośrednictwem https://thinkfilm.pl/sign_in
Po zalogowaniu się masz możliwość zmiany hasła.

2. Zasady udziału w Pitch Fieście

Materiały wideo w ramach Pitch Fiesty dostępne są na platformie od 4 kwietnia 2022 (godz. 12:00) do 17 kwietnia (do północy).

3. Minimalne wymagania sprzętowe do poprawnego wyświetlania treści w serwisie / minimalna jakość połączenia internetowego

Komputer z dowolnym systemem oraz połączeniem internetowym/telefon z systemem Android albo iOS, który obsługuje HTML5. Wszystkie aktualne wersje przeglądarek nie będą sprawiać problemu z odtwarzaniem materiałów w serwisie. Połączenie internetowe to minimum 5 mb/s.

4. Jak przetestować połączenie internetowe?

Wejdź na: https://www.speedtest.pl/

5. Jakość materiałów w serwisie. Dlaczego materiał uruchamia się w słabszej jakości?

Serwis stosuje multibitrate, co oznacza, że jakość oglądanego materiału jest dopasowywana do jakości połączenia. W przypadku połączenia o niższej jakości, otrzymujesz niższą rozdzielczość obrazu. Możesz ręcznie zmienić jakość wyświetlanego obrazu w prawym dolnym rogu, ale może to skutkować buforowaniem (zacinaniem się obrazu).

6. Czy możliwe jest korzystanie z platformy na telefonie/smartfonie/tablecie?

Tak, jest to możliwe zarówno na urządzeniach z systemem Android, jak i iOS. W tym momencie nie jest dostępna dedykowana aplikacja - korzystanie z platformy dostępne jest z użyciem przeglądarki.

7. W jaki sposób można korzystać z Chromecast i Airplay? Oglądanie materiałów na telewizorze

Chromecast (Google) to system przesyłania obrazu np. z komputera na telewizor. Tożsamym rozwiązaniem jest technologia Airplay dla urządzeń Apple. Żeby skorzystać z tej funkcji należy podłączyć urządzenie, np. Chromecast, do telewizora i połączyć je do tej samej sieci, co komputer, na którym korzystasz z platformy Think. W prawym dolnym rogu pojawi się ikonka przesyłania obrazu - wystarczy w nią kliknąć i chwilę poczekać na nawiązanie połączenia. Najczęstszym problemem z działaniem funkcji jest nawiązanie połączenia z różnymi sieciami obu urządzeń lub słaba jakość połączenia.

8. Problemy z głośnością materiałów

Każdy z materiałów dostępnych w serwisie jest udostępniony w oryginalnym miksie dostarczonym przez autora materiału / producenta lub dystrybutora bez ingerencji Organizatorów. To oznacza, że oglądasz film z taką głośnością, która została przewidziana przez właściciela praw do filmu, autora materiału. 

9. Czy mogę oglądać materiały filmowe umieszczone na platformie za granicą?

Tak, materiały wideo w ramach Script Fiesty możesz oglądać również poza granicami kraju

Jeśli nie znalazłeś/nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytania odnośnie Pitch Fiesty, skontaktuj się z nami: przemek@kameraakcja.com.pl